Η μέθοδος της επίδειξης στη γλωσσική διδακτική πράξη: μια βιωματική – εμπειρική προσέγγιση

Περιεχόμενα

Βιβλιογραφία

Brumfit, C. (2001). Individual freedom in language teaching. Oxford: Oxford University Press.

Canagarajah, S. (2004). Multilingual writers and the struggle for voice in academicdiscourse, in A. Pavlenko & A. Blackledge (Eds.), Negotiation of identities in multilingual contexts. Clevedon: Multilingual Matters.

Carter, R. (2004). Language and creativity. London: Routledge.

Γεωργάς, ∆. (1988). Σύστηµα κινήτρων και λύση προβληµάτων κάτω από συνθήκες συνεργασίας, ανταγωνισµού και ατοµικής προσπάθειας. Ψυχολογικά Θέµατα, 1, 188-200.

Chernova, S., Carnegie, M.P, Veloso, M. (2008). Teaching collaborative multi-robot tasks through demonstration. Conference proceedings Intelligent Robots and Systems. IROS 2008. IEEE/RSJ International Conference on 22-26 Sept. 2008, Διαθέσιμο:http://ieeexplore.ieee.org/xpl/mostRecentIssue.jsp?punumber=4747411 Ανακτήθηκε: 5/5/2013.

Edwards, J. (2010). Language diversity in the classroom. Multilingual matters/ Channel View Publications.Great Britain, Cromwell Press Group.

Gilbert, P. (2000). Peoples, cultures and nations in political philosophy. Edinburgh: Edinburgh University Press.

Θεριανός, Κ.Ν. (2007). Αποτελεσματικά σχολεία και εκπαιδευτικοί. Στο Ζ. Παπαναούμ (Επιμ.). Αθήνα: Τυπωθήτω.

Johnson, D.W. & Johnson, R.T. (1989). Cooperation and competition: theory and research. Minnesota: Interaction Book Company.

Jumpeter, J. (1985). Personalized system of instruction versus the lecture-demonstration. Method in a specific area of a college music appreciation course. Journal of Research in Music Education, 33 (2), 113-122.

Καψάλης, Α., Μούσιου, Ο. & Νημά, Ε. (1997). Το ψυχολογικό κλίµα της τάξης σε δηµοτικά σχολεία και γυµνάσια της Ελλάδας. Κυπριακή Παιδαγωγική Επιθεώρηση. Λευκωσία.

Κωνσταντίνου, Χ. (1997). Σχολική πραγματικότητα και κοινωνικοποίηση του μαθητή. Σκιαγράφηση των κοινωνικοποιητικών μηνυμάτων του σχολείου και των εκπαιδευτικών. Αθήνα: Gutenberg.

Μανταδάκη, Σ. (1996). Το παραμύθι της Ασπροπαπουτσίτσας. Αθήνα: Καστανιώτης.

Ματσαγγούρας, Η.Γ. (1985). Το ψυχολογικό κλίµα της σχολικής τάξης. Επιστηµονικό Βήµα του ∆ασκάλου, 7, 40-48.

Ματσαγγούρας, Η.Γ. (1987). Το ψυχολογικό κλίµα της τάξης: µια έρευνα για το δηµοτικό σχολείο, Νέα Παιδεία, 44, 106-118.

Ματσαγγούρας, Η.Γ. (1995). Οµαδοσυνεργατική διδασκαλία. Αθήνα: Γρηγόρης.

May, S. (2003). Misconceiving minority language rights: implications for liberal politicaltheory. In W. Kymlicka & A. Patten, Language rights and political theory. Oxford: Oxford University Press, 123-152,

Νικολάου, Γ. (2005), Διαπολιτισμική διδακτική. Το νέο περιβάλλον. Βασικές αρχές. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

Παπαδοπούλου, Σ. (2004). Η συναισθηματική γλώσσα. Αθήνα: Τυπωθήτω-Δαρδανός.

Παπαναούμ, Ζ. (1985). Η αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης. Θεσσαλονίκη: Κυριακίδης

Sowden, C. (2007). Culture and the 'good teacher' in the English language classroom. ELT Journal, Oxford JournalsHumanities, 61 (4), 304-310.

Χαραλάμπους, Ν. (1999). Αποτελεσματική μάθηση στις τάξεις μικτής ικανότητας. Λευκωσία: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

Διαδικτυακοί τόποι:

http://www.dynamicflight.com/avcfibook/methods/