Η αντιμετώπιση του προβλήματος της μαθητικής διαρροής ως «όραμα» της σχολικής μονάδας και του σχολικού συμβούλου. Μια μελέτη περίπτωσης

Περιεχόμενα

Βιβλιογραφία

Breffni, I. (Eds.), (2003). School development planning initiative. National Progress Report 2002. Dublin: Stationery Office.

Γιοκαρίνης, K. (2000). Ο σχολικός σύμβουλος. Αθήνα: Γρηγόρης.

Hargreaves, A. (1994). Restructuring restructuring : post modernity and the prospects for educational change. Journal of Educational Policy, 9, pp. 47-65.

Johnson, G., Scholes, K. & Whittington, R. (20088). Exploring corporate strategy. England: Pearson Education Ltd.

Jones, L. (2007). The Importance of visions for schools and school improvement. Available: http://cnx.org/content/m15634/1.1/. Retrieved: 1/5/2013.

Kαρατζιά-Σταυλιώτη, E. & Λαμπρόπουλος, X. (2006). Αξιολόγηση, αποτελεσματικότητα & ποιότητα στην εκπαίδευση. Aθήνα: Gutenberg.

Kατσαρός, Ι. (2008). Οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης. Αθήνα:ΥΠΕΠΘ, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

Kotter, P. J. (2001). Ηγέτης στις αλλαγές. Aθήνα: Κριτική.

Kουτούζης, M. (1999). H εκπαιδευτική μονάδα ως οργανισμός. Στο Α. Ρέππα, Μ. Kουτούζης, Γ. Mαυρογιώργος, Β. Nιτσόπουλος, & Δ. Χαλκιώτης (Επιμ.), Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων. Τόμος Α΄. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.pitt, R., Watson, J. & Westley, B. (1958). The Dynamics of planned change. New York: Harcourt, Brace and World.

McBeath, J. (2002). Η αυτοαξιολόγηση στο σχολείο, μτφρ. Μ. Παπαδοπούλου. Aθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

Σαΐτης, Χ. (2005). Οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης. Αθήνα: έκδ.ιδίου.

Σαΐτης, Χ. (2008). Ο διευθυντής στο δημόσιο σχολείο. Αθήνα: ΥΠΕΠΘ, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

Saskatchewan School Boards Association, (2007). School board vision, mission and planning, Module 3. Available: http://www.saskschoolboards.ca/educationservices/modules/Module_3_Board_Vision_Mission_and_Planning.pdf&sa=U&ei=O7qYUZ3DIIexhAfp74HwCA&ved=0CAcQFjAA&client=internal-uds-cse&usg=AFQjCNGoc5Ep9lfIwo3ZGEKNxH8HFFAQAQ. Retrieved: 1/5/2013.

Schon, D. (1983). The Reflective practitioner. New York: Basic Books.

Warwick, R. (1995). Beyond piecemeal improvements: how to transform your school using deming's quality principles, Bloomington: National Educational Service.

Zαβλάνος, M. (2003). Η ολική ποιότητα στην εκπαίδευση. Aθήνα: Σταμούλης.