Διαπροσωπικές σχέσεις στη σχολική τάξη και δεξιότητες αποτελεσματικής επικοινωνίας με τους μαθητές

Περιεχόμενα

Βιβλιογραφία

Aspy, D. & Roebuck, F. (1983). Researching person-centered issues in education. In C. Rogers (Eds.), Freedom to learn for 80s (pp. 197-224). Columbus: Charles Merrill.

Dowling, Ε. & Osborn, Ε. (2001). Η οικογένεια και το σχολείο. Αθήνα: Εκδόσεις Gutenberg.

Ivey, I., Gluckstern, N. & Bradford Ivey, M. (1996). Συμβουλευτική μέθοδος πρακτικής προσέγγισης. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

Kοσμόπουλος, Α. & Μουλαδούδης Γ. (2003). Ο Carl Rogers και η προσωποκεντρική του θεωρία για την ψυχοθεραπεία και την εκπαίδευση. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

Rogers, C. (1967). On becoming a person. London: Constable & Co Ltd.

Rogers, C. (1983). Freedom to learn for 80s. Columbus: Charles Merrill.

Rogers, C. & Freiberg, J. (1994). Freedom to learn, 3rd edition. New York: Merrill.

Σάλτζμπεργκ – Ουίτενμπεργκ Ι., Χένρι Τ. & Όσμπορν Ε. (1996). Η συναισθηματική εμπειρία της μάθησης και της διδασκαλίας. Αθήνα: Εκδόσεις Καστανιώτη.

Βιβλία για περαιτέρω εμβάθυνση στη θεματική

Ivey, I. & Gluckstern, N. (1996). Συμβουλευτική: Βασικές δεξιότητες επιρροής.Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

Κοσμίδου-Hardy, X. & Γαλανουδάκη-Ράπτη, Α. (1996). Συμβουλευτική, Θεωρία και πρακτική με ασκήσεις για την ανάπτυξη αυτογνωσίας και δεξιοτήτων συμβουλευτικής. Αθήνα: Π. Ασημάκης Ινστιτούτο Προσωπικής Ανάπτυξης.

Mαλικιώση-Λοΐζου, Μ. (2001). Η συμβουλευτική ψυχολογία στην εκπαίδευση, από τη θεωρία στην πράξη. Αθήνα: Ελληνικά γράμματα.