Ψυχοκοινωνικές διαστάσεις της σχολικής τάξης: σχέσεις και διαμόρφωση συμπεριφοράς

Περιεχόμενα

Βιβλιογραφία

Bowlby, J. (1969). Attachment and Loss. Vol. 1: Attachment. London: Hogarth Press and the Institute of Psycho-Analysis.

Γεωργίου, Σ. Ν. (2000). Σχέση σχολείου – οικογένειας και ανάπτυξη του παιδιού. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

Δημητρόπουλος, Ε. & Καλούρη – Αντωνοπούλου, Ρ. (2003). Παιδαγωγική ψυχολογία: από την θεωρία της μάθησης στην εκπαίδευση νέων και ενηλίκων. Αθήνα: Εκδόσεις Έλλην.

Κλεφτάρας, Γ. (1997). Η διαπροσωπική σχέση ως θεμελιώδης έννοια στη διαδικασία της εκπαίδευσης: πρακτικές προσεγγίσεις και τεχνικές βελτίωσής της. Στο Μ. Πουρκός (Επιμ.), Ατομικές διαφορές μαθητών και εναλλακτικές ψυχοπαιδαγωγικές προσεγγίσεις (σσ. 275-302). Αθήνα: Gutenberg.

Kim, E. M., Minke, K. M., Sheridan, S. M., Koziol, N., Ryoo, J. H., & Rispoli, K. M. (2012). Congruence within the parent-teacher relationship: associations with children's functioning (CYFS Working Paper No. 2012-2). Retrieved from the Nebraska Center for Research on Children, Youth, Families and Schools website: cyfs.unl.edu.

Koutrouba, Κ., Baxevanou, Ε. & Koutroumpas, Α. (2012) High school students' perceptions of and attitudes towards teacher power in the classroom. International Education Studies, 5(5), 185-198.

Κρίβας, Σ. (2007). Η αγωγή της οικογένειας. Σημειώσεις επιμορφωτικού προγράμματος για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: «Συσχετισμός οικογενειακού, κοινωνικού, πολιτισμικού περιβάλλοντος στη σχολική επίδοση του παιδιού». Αθήνα: Πυργιωτάκης.

Ματσαγγούρας, Η. Γ. (1999). Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας: η σχολική τάξη ως χώρος, ομάδα, πειθαρχία, μέθοδος. Αθήνα: Εκδόσεις Γρηγόρη.

Μπρούζος, Α. (2007). Σχέσεις οικογενειακού – σχολικού περιβάλλοντος. Σημειώσεις επιμορφωτικού προγράμματος για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: «Συσχετισμός οικογενειακού, κοινωνικού, πολιτισμικού περιβάλλοντος στη σχολική επίδοση του παιδιού». Αθήνα: Πυργιωτάκης.

Πυργιωτάκης, Ι.(1994). Κοινωνικοποίηση και κοινωνικές ανισότητες, Αθήνα Γρηγόρης.

Reynolds, W. M. & Miller, G. E. (2003). Handbook of Psychology, Volume 7: Educational Psychology. New Jersey: John Wiley & Sons.

Rogers, C. (1951) Client-centered therapy: its current practice, implications and theory. Boston: Houghton Mifflin.

Tubbs, S. L. & Moss, S. (2006). Human communication: principles and contexts. New York: McGraw-Hill.

Woolfolk, A. (2007) Εκπαιδευτική Ψυχολογία. Αθήνα: Έλλην.