Δημιουργία κινήτρων στους μαθητές για κατασκευή διδακτικού υλικού στο πλαίσιο των ερευνητικών εργασιών. Bήματα για να σχεδιάσετε τα μαθήματά σας

Περιεχόμενα

Βιβλιογραφία

Αξαόπουλος, Ι., Μπάκα Ν. & Τσαταλμπασίδου, Μ. (2000). Φωτογραφία Ι. Αθήνα: ΟΕΔΒ.

Apter, M. J. (1982). The experience of motivation: the theory of psychological reversals, New-York: Academic Press.

Apter, M. J. (1989). Reversal Theory : Motivation, emotion and personnality. London: Routledge.

Apter, M. (2001) (Ed.). Motivational styles in everyday life: a guide to Reversal Theory. Washington, DC: American Psychological Association.

Balle, Fr. (2011). Médias et sociétés, Paris : Montchrestien.

Bourdieu, P. (1965). Un art moyen. Paris : Minuit.

Bressy D., Lecture d'image, Paris: I.U.F.M. de Créteil. [www document] url: http://pedagene.creteil.iufm.fr/ressources/image/.

Bréda, I. & Hourt, C. (2007). Les Bons Usage d'Internet. Paris : Librio.

Βρεττάκος, Γ. Ζήβας, Α., Πολέμης, Ν. (2000). Φωτογραφία Ι, Αθήνα: ΟΕΔΒ.

Cavelier, P. Morel – Maroger O. (2008). La radio, Paris : P.U.F., coll. Que sais-je ?

Charon, J.-M., Le Floch, P.(2011). La presse en ligne, Paris: La Découverte coll. Répères.

Corbett E. P.J. (1990). Classical Rhetoric for the Modern Student, New-York, Oxford : University Press.

Daniels, M. (2010). La BD s'en va t'en guerre. De Art-Spiegelman à Joe Sac: histoire du BD journalisme. DVD, 100mn, Paris : Arte éditions.

Debray R. (1993). Vie et mort de l'image. Paris: Gallimard.

Des écrits et des écrans : pour l'éducation à l'image et aux médias, DVD et livret pédagogique, (2008). Paris : Scérén – CNDP.

Doizy G., (2010). Dessins de presse et Internet: dessinateurs et internautes face à la mondialisation nymérique, Paris: Eiris.

Dufaut, O., Salles, D., (2010). Du papier à l'Internet: les unes des quotidiens, Paris: Scérén –CNDP/CLEMI, coll., Education aux médias.

Education à l'image, Grenoble : CRDP [www document] url: http://www.cndp.fr/crdp-grenoble/

Gros M., Soulé Y., (2010). Regarder le monde: Le photojournalisme aujourd'hui, Paris: Scérén CNDP / CLEMI, coll. Education aux médias.

Hamm L. (1986). Lire des images. Paris: Armand Colin.

Harris R. (2013). A Handbook of Rhetorical Devices. [www document] url:http://www.virtualsalt.com/rhetoric.htm

Jeanneney, J.-N. (2011). Une histoire des médias des origines à nos jours, Paris: Seuil, coll. Points histoire.

Jost, Fr. (dir). (2009). 50 fiches pour comprendre les médias, Paris : Breal.

Kalantzis, M., Cope B., επιμ. (2000). Multilitacies. The design of Social Futures. London: Falmer Press.

Kress G., Jewitt C., Ogborn J., Tsatsarelis Ch., (2001). Multimodal teaching and learning, the rhetories of the science classrom (2001). London, New-York: Continuum.

Kristeva J. (1980). Desire in Language: A semiotic Approach to Literature and Art. New-York: Columbia University Press.

Μakris I. (2006). La décision de devenir chef d'orchestre. Post-doctoral recherche. Paris: E.P.H.E.

Pour une utilisation de documents audiovisuels dans les cours de français, (2011). Paris: TV5, Monde, RFI, Ministère des affaires étrangères et européennes/ CLEMI.

Sauvage, M., Veyrat-Masson, I., (2011). Histoire de la télévision française, Paris: Nouveau Monde éd.

Spitzer L., (1970). Etudes de style. Paris: TEL – Gallimard.

Woolfolk A. (2007). Eκπαιδευτική Ψυχολογία, Αθήνα: εκδ. Έλλην.

Χοντολίδου, Ελ. (2013). Εισαγωγή στην έννοια της πολυτροπικότητας, Γλωσσικός Υπολογιστής – θεματικές στήλες, Αθήνα: Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, - Ηλεκτρονικός κόμβος, (http://www.komvos.edu.gr/).

Ιστότοποι

(effet Koulechov).

Από την εκπομπή Contrechamp της Monde όπου παρουσιάζονται τεχνικές γυρίσματος, κρυμμένες αναφορές, ξεχασμένες τάσεις ..., μικρά μυστικά που δημιουργούν τον μεγάλο κινηματογράφο, παραθέτουμε τους εξής ιστότοπους.

Επίσης ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα μαθήματα κινηματογράφου που είναι 15 επεισόδια διάρκειας 7 ' όπου μπορεί κανείς παρακολουθώντας τα, να ανακαλύψει τα βασικά στοιχεία του κινηματογράφου, με γέλιο! Μια συλλογή για όλα τα είδη του κοινού με εκπαιδευτικό και αστείο περιεχόμενο, που μεταδίδονται από την Orange CinéHappy.

(Κινήσεις της κάμερας)

(Ralenti / Accéléré)

(Flashback / Flashforward)

(υποκειμενικο πλανο)

(Η φωτογραφία)

(Η μουσική στην ταινία)

(Εκτός πλάνου/ Voix off)

(plongee / contre plongee )

(champ / contre champ)

(incrustation)

(cadrage)

(l'ellipse)

( montage)

(Plan Séquence)

(Raccord )