Το βιωματικό εργαστήριο ως μέθοδος επιμόρφωσης για την ανάπτυξη δεξιοτήτων αντιμετώπισης και επικοινωνίας

Περιεχόμενα

Βιβλιογραφία

Aspy, D. & Roebuck, F. (1983). Researching person-centered issues in education. In C. Rogers (Eds.), Freedom to learn for 80s. Columbus: Charles Merrill, 197-224.

Bandura, A. (1986). Social foundation of thought and action. A social cognitive theory. New Jersey: Prentice Hall.

Bandura, A. (1997). Self-efficacy. The exercise of control. New York: W.H. Freeman and Co.

Doikou, M., & Diamantidou, Κ. (2011). Enhancing teachers' counselling skills: student teachers' views on a teachers' education programme. European Journal of Teacher Education, 34, 61-79.

Dowling, E. (2001). Θεωρητικό πλαίσιο: μια συστημική προσέγγιση από κοινού σε παιδιά με εκπαιδευτικά προβλήματα. Στο E. Dowling & E. Osborn (Eds.), Η οικογένεια και το σχολείο. Αθήνα: Εκδόσεις Gutenberg, 63-116.

Dowling, Ε. & Osborn, Ε. (2001). Η οικογένεια και το σχολείο. Αθήνα: Εκδόσεις Gutenberg.

Ivey, I., Gluckstern, N. & Bradford, I. M. (1996). Συμβουλευτική μέθοδος πρακτικής προσέγγισης. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

Kοσμόπουλος Α. & Μουλαδούδης Γ. (2003). Ο Carl Rogers και η προσωποκεντρική του θεωρία για την ψυχοθεραπεία και την εκπαίδευση. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

Mαλικιώση-Λοΐζου, Μ. (2001). Η συμβουλευτική ψυχολογία στην εκπαίδευση, από τη θεωρία στην πράξη. Αθήνα: Ελληνικά γράμματα.

Mαλικιώση-Λοΐζου, Μ. (2005). Αφιέρωμα: Albert Bandura. Ψυχολογία, 12, Εισαγωγή (ΙΧ-ΧV).

Mπίμπου-Νάκου, Ι. (2001). Εισαγωγικό σημείωμα. Στο Ε. Dowling & Ε. Osborn (Eπιμ.). Η οικογένεια και το σχολείο. Αθήνα: Εκδόσεις Gutenberg, 33-62.

Osborne, E. (2001). Συγκεκριμένες συνέπειες του θεωρητικού πλαισίου: η οπτική μιας εκπαιδευτικής ψυχολόγου. Στο Dowling, Ε. & Osborn, Ε. (Eds.), Η οικογένεια και το σχολείο. Αθήνα: Εκδόσεις Gutenberg, 117-145.

Pervin, L.A., & John, O.P. (2001). Θεωρίες προσωπικότητας: έρευνα και εφαρμογές. Αθήνα: Τυπωθήτω-Γιώργος Δαρδανός.

Rogers, C. (1967). On becoming a person. London: Constable & Co Ltd.

Rogers, C. (1983). Freedom to learn for 80s. Columbus: Charles Merrill.

Σώκου, Κ. (2000). Παγκόσμια οργάνωση υγείας. Η προαγωγή της ψυχικής και συναισθηματικής υγείας στο σχολείο. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.