Page 16-17 - Diapolis

Basic HTML Version

ΓΙΑΤΙ ΥΛΟΠΟΙHΘΗΚΑΝ ΠΟΛΛΑ
Το δίκτυο ή δίκτυα σχολείων, εκπαιδευτικών και διευθυντών, ερευνητών και πανεπιστημιακών
ιδρυμάτων και των υπευθύνων χάραξης εκπαιδευτικής πολιτικής δύνανται να αποτελέσουν
δίκτυα μάθησης για την ενθάρρυνση της συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης και εκ-
παίδευσης των μάχιμων εκπαιδευτικών και διευθυντών, καθώς επίσης και για τη σύνδεση
θεωρίας και πράξης που διαμορφώνουν πρακτικές συμμετοχικής-συνεργατικής έρευνας.
Στο πλαίσιο της ανάπτυξης «δικτύων μάθησης» σχολικοί σύμβουλοι και διευθυντές επιμορφώ-
θηκαν και ενημερώθηκαν για τους ρόλους που μπορούν να αναλάβουν σε αυτά. Στη διάθεσή
τους υπάρχει το «forum της δικτύωσης», το οποίο αποτελεί ένα χώρο διαρκούς διαλόγου,
ανταλλαγής απόψεων, και δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης σε επιστημονικά άρθρα, e-books
και video συναφή με θέματα Δικτύωσης.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
ΔΙΚΤΥΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ
Με την κοινωνική δικτύωση επίσης, άνοι-
ξε πλαίσιο διαλόγου εκπαιδευτικών και
μεταναστευτικών κοινοτήτων ενώ βοή-
θησε στην ανάπτυξη «κρίκων» ανάμεσα
στην εκπαίδευση και στην κοινωνία. Τέ-
λος, η Δράση αυτή συνέβαλε στην εισα-
γωγή καινοτόμων θεσμών και πρακτικών
οι οποίοι έφεραν πιο κοντά το σχολείο με
την οικογένεια των αλλοδαπών μαθητών
και τις κοινότητές τους. Οι πρότυπες
ενέργειες της αγκαλιάσθηκαν από πολ-
λούς εκπαιδευτικούς της τάξης, με απο-
τέλεσμα να εμπλουτιστεί η καθημερινή
σχολική εμπειρία για πολλούς μαθητές με
πολλούς μαθητές με μεταναστευτικό υπό-
βαθρο, αλλά και να βελτιωθεί η επικοι-
νωνία των αλλοδαπών οικογενειών με το
σχολείο, απαραίτητη προϋπόθεση για την
ομαλότερη και δημιουργικότερη ένταξή
τους στην ελληνική κοινωνία.