Page 18-19 - Diapolis

Basic HTML Version

ΓΙΑΤΙ ΥΛΟΠΟΙHΘΗΚΑΝ ΠΟΛΛΑ
Με τη συμμετοχή πλήθος μαθητών πραγ-
ματοποιήθηκαν και τις 3 χρονιές υλοποί-
ησης της Δράσης
85 εκπαιδευτικά προ-
γράμματα
με διαπολιτισμική διάσταση.
Με την υλοποίηση των προγραμμάτων
δόθηκε η δυνατότητα στους μαθητές να
συμμετάσχουν σε πλήθος δραστηριοτή-
των, ανάλογα με το θέμα που είχαν, το
μουσείο που επισκέπτονταν, αλλά και την
εκπαιδευτική βαθμίδα στην οποία βρίσκο-
νταν. Όλα τα παραπάνω παρουσιάζονται
με εύληπτο τρόπο στο Οδηγό εκπαιδευ-
τικών επισκέψεων με τίτλο «Το μουσείο
ήταν τέλειο!».
Ο Οδηγός αυτός αποσκοπεί στην αποτε-
λεσματικότερη αντιμετώπιση ζητημάτων
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ
διαφορετικότητας, τα οποία μπορεί να
αντιμετωπίσει ένας εκπαιδευτικός, μου-
σειοπαιδαγωγός ή αρχαιολόγος. Πιο συ-
γκεκριμένα, ο Οδηγός προσφέρει, πέρα
από το βασικό θεωρητικό υπόβαθρο για
τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και τη
σύνδεσή της με τη μουσειακή αγωγή,
συγκεκριμένες μεθοδολογικές υποδείξεις
για την οργάνωση και τη διεξαγωγή εκ-
παιδευτικών επισκέψεων, καθώς και πλη-
θώρα εξειδικευμένου υλικού, το οποίο,
ταξινομημένο με κριτήρια στηριγμένα στις
σύγχρονες θεωρίες και στρατηγικές μάθη-
σης, αξιοποιεί με τρόπο λειτουργικό και
πρακτικό ιδέες, σχέδια εργασίας και σχε-
τικά εκπαιδευτικά προγράμματα τα οποία
εκπόνησαν και εφάρμοσαν εκπαιδευτικοί
όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης και
όλων των τύπων των σχολείων σε στενή
συνεργασία με ανθρώπους των μουσείων.