Page 20-21 - Diapolis

Basic HTML Version

ΓΕΝΙΚΑ
Στις 30 & 31 Μαϊου και 1η Ιουνίου η Πρά-
ξη «Εκπαίδευση Αλλοδαπών και Παλιννο-
στούντων Μαθητών» συμμετείχε για δεύ-
τερη συνεχόμενη φορά στη
γιορτή της
πολυγλωσσίας
που οργάνωσε ο
Δήμος
Θεσσαλονίκης
με πολλές και διαφορε-
τικές δράσεις. Πιο αναλυτικά, 3 σχολεία
(3ο Γυμνάσιο Μενεμένης, Γυμνάσιο &
ΓΕΛ Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ευό-
σμου) παρουσίασαν με απόλυτη επιτυχία
θεατρικές παραστάσεις ενώ ένα διαφορε-
τικό θεατρικό δρώμενο παρουσιάστηκε
από τους μαθητές του 3ου Γυμνασίου
Ελεύθεριου – Κορδελιού. 3 από αυτούς
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ
1
η
ΓΙΟΡΤΗ
ΤΗΣ ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΑΣ
διάβασαν παραμύθια στη μητρική τους
γλώσσα, ενώ υπήρχε παράλληλη αφή-
γηση στα ελληνικά. Μία άλλη ομάδα από
μαθητές αναπαριστούσαν με παντομίμα
τα όσα ακούγονταν. Καθ’ όλη τη διάρκεια
των εκδηλώσεων λειτουργούσε περίπτε-
ρο της Πράξης στο οποίο οι επισκέπτες
είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για
τις παρεμβάσεις και να θέσουν τα ερωτή-
ματά τους. Στον ίδιο χώρο εκπρόσωποι
από το Ειδικό Γυμνάσιο & Λύκειο Κωφών
και Βαρηκόων Θεσσαλονίκης είχαν την
ευκαιρία να παρουσιάσουν on line την
πολυμεσική εκπαιδευτική εφαρμογή σχε-
...ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤHΡΙΞΗ
ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓIΑΣ
Καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας της η
Πράξη, υποστηριζόταν συνεχώς από τις
υπηρεσίες προβολής, ενημέρωσης και
επικοινωνίας, αλλά και από τις υπηρεσίες
πρόσβασης και διαχείρισης εκπαιδευτικού
και επιμορφωτικού υλικού. Η υποδράση
«Αξιοποίηση των ΤΠΕ για την προώθηση
της επικοινωνίας των εμπλεκομένων στο
Πρόγραμμα και την παροχή επιστημονικής
καθοδήγησης σε μεγάλη κλίμακα» μέσα
από την υποστήριξη και τις υπηρεσίες
που παρείχε, επέτρεψε τη διάδοση και
διείσδυση του έργου σε ένα εξαιρετικά
μεγάλο τμήμα της εκπαιδευτικής κοινότη-
τας. Αρκεί να αναλογιστούμε ότι οι εγγε-
γραμμένοι και ενεργοί χρήστες ξεπερνάνε
τους
5.700
. Ακόμη, δεν θα πρέπει να πα-
ραγνωρίζουμε τη συμμετοχή των χρηστών
στις δραστηριότητες του έργου, όπως για
παράδειγμα η συμμετοχή σε εκπαιδευτι-
κές δραστηριότητες, η οποία σε πολλές
περιπτώσεις τους εισήγαγε στην χρήση
ΤΠΕ στην εκπαίδευση και στην γενικότερη
αξιοποίηση της τεχνολογίας ως εργαλείο
μάθησης και εκπαίδευσης.