΄Ασκηση Συμπλήρωσης Κενών: Η ενδυμασία παλαιότερα και σήμερα
Η άσκηση αυτή αποτελεί μέρος της εκπαιδευτικής δραστηριότητας με τίτλο "Από την Εποχή του Λίθου στο Σήμερα", η οποία είναι αναρτημένη στη Βάση Γλωσσικών Δραστηριοτήτων της Δράσης 1 του Προγράμματος "Εκπαίδευση Αλλοδαπών και Παλιννοστούντων Μαθητών" . Μπορεί να αξιοποιηθεί και αυτόνομα.
Είδος Yλικού:
Φύλλο Εργασίας
Επίπεδο Γλωσσομάθειας της Ελληνικής:
Β1
Βαθμίδες Εκπαίδευσης:
Δευτεροβάθμια
Τάξεις:
Α' Γυμνασίου
Α' Γυμνασίου
Γνωστικά Πεδία:
Ελληνική Γλώσσα, Ιστορία
Ελληνική Γλώσσα, Ιστορία
Γλωσσική Διδασκαλία:
Μορφοσύνταξη, Λεξιλόγιο
Μορφοσύνταξη, Λεξιλόγιο
Τεχνικές ή άλλες απαιτήσεις:
Η άσκηση αυτή έχει δημιουργήθεί με το ελεύθερο λογισμικό hot potatoes (http://hotpot.uvic.ca/ ), είναι διαδραστική και απαιτεί τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή.
Η άσκηση αυτή έχει δημιουργήθεί με το ελεύθερο λογισμικό hot potatoes (http://hotpot.uvic.ca/ ), είναι διαδραστική και απαιτεί τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή.
Οργάνωση Τάξης:
Ατομική
Ατομική
Προαπαιτούμενες Γνώσεις:
- Κλίση των ουσιαστικών και των επιθέτων
- Διδασκαλία της χρήσης των προθέσεων από, σε και με + αιτιατική
Λέξεις Κλειδιά:
Ο τόπος όπου ζω/Η πόλη/Το χωριό, Διατροφή, Ρούχα και χρώματα, Επαγγέλματα
Ο τόπος όπου ζω/Η πόλη/Το χωριό, Διατροφή, Ρούχα και χρώματα, Επαγγέλματα
Γενικοί στόχοι:
Σύνδεση της γλωσσικής διδασκαλίας στην Τάξη Υποδοχής με τη Διδασκαλία του Μαθήματος της Ιστορίας της Α΄Γυμνασίου.
Σύνδεση της γλωσσικής διδασκαλίας στην Τάξη Υποδοχής με τη Διδασκαλία του Μαθήματος της Ιστορίας της Α΄Γυμνασίου.
Γλωσσικές Ικανότητες – Δεξιότητες:
Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου
Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου
Δομικοί Στόχοι :
Διδασκαλία της χρήσης των προθέσεων από, σε και με + αιτιατική
Διδασκαλία της χρήσης των προθέσεων από, σε και με + αιτιατική
Λεξιλογικοί Στόχοι:
Εμπέδωση του λεξιλογίου της ενότητας 1 του κεφαλαίου 1 της Ιστορίας της Α' Γυμνασίου
Εμπέδωση του λεξιλογίου της ενότητας 1 του κεφαλαίου 1 της Ιστορίας της Α' Γυμνασίου
Λειτουργικοί Στόχοι:
Κατανόηση της λειτουργίας των προθέσεων από, σε και με και της χρήσης τους στον γραπτό και προφορικό λόγο.
Κατανόηση της λειτουργίας των προθέσεων από, σε και με και της χρήσης τους στον γραπτό και προφορικό λόγο.
Δημιουργήθηκε στις 07/06/2012 11:37 από τον Βιβή Ανθοπούλου (Συνεργάτις Δράσης 1)