Κατανόηση αφηγηματικού παραμυθιού
Δραστηριότητα με στόχο την κατανόηση ενός αρκετά απαιτητικού παραμυθιού, με αναδιήγηση, ερωτήσεις κλειστού τύπου, συμπλήρωση κεών από την αφήγηση και επιπλέον με παραγωγή γραπτού λόγου-παραμυθιού.
Είδος Yλικού:
Σχέδιο Μαθήματος
Εκτιμώμενη Διάρκεια:
1 (Δ.Ω.)
Επίπεδο Γλωσσομάθειας της Ελληνικής:
Β1
Βαθμίδες Εκπαίδευσης:
Πρωτοβάθμια
Τάξεις:
Ε' Δημοτικού, ΣΤ' Δημοτικού
Ηλικιακή Ομάδα: 10-12
Ε' Δημοτικού, ΣΤ' Δημοτικού
Ηλικιακή Ομάδα: 10-12
Γνωστικά Πεδία:
Ελληνική Γλώσσα
Ελληνική Γλώσσα
Γλωσσική Διδασκαλία:
Μορφοσύνταξη, Λεξιλόγιο
Μορφοσύνταξη, Λεξιλόγιο
Τεχνικές ή άλλες απαιτήσεις:
Υπολογιστής για την προβολή του βίντεο (στην πραγματικότητα, εικονοποιημένη αφήγηση) από την ιστοσελίδα https://www.youtube.com/watch?v=H9XRf2hSrtU.
Υπολογιστής για την προβολή του βίντεο (στην πραγματικότητα, εικονοποιημένη αφήγηση) από την ιστοσελίδα https://www.youtube.com/watch?v=H9XRf2hSrtU.
Απαιτούμενα διδακτικά μέσα/υλικά:
Χρήση σταθερού ή κινητού υπολογιστή.
Χρήση σταθερού ή κινητού υπολογιστή.
Προαπαιτούμενες Γνώσεις:
Σχετική επάρκεια στην ακουστική κατανόηση παραμυθιών και στην προφορική αναδιήγησή τους.
Σχετική επάρκεια στην ακουστική κατανόηση παραμυθιών και στην προφορική αναδιήγησή τους.
Λέξεις Κλειδιά:
Άνθρωποι: περιγραφές/χαρακτήρες
Άνθρωποι: περιγραφές/χαρακτήρες
Γενικοί στόχοι:
Κατανόηση ενός αρκετά απαιτητικού παραμυθιού, με αναδιήγηση, ερωτήσεις κλειστού τύπου, συμπλήρωση κενών από την αφήγηση και επιπλέον παραγωγή γραπτού λόγου-παραμυθιού.
Κατανόηση ενός αρκετά απαιτητικού παραμυθιού, με αναδιήγηση, ερωτήσεις κλειστού τύπου, συμπλήρωση κενών από την αφήγηση και επιπλέον παραγωγή γραπτού λόγου-παραμυθιού.
Γλωσσικές Ικανότητες – Δεξιότητες:
Κατανόηση προφορικού λόγου, Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου
Κατανόηση προφορικού λόγου, Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου
Δομικοί Στόχοι :
Κατανόηση ενός αρκετά απαιτητικού παραμυθιού, ερωτήσεις κλειστού τύπου, αναδιήγηση και επιπλέον παραγωγή γραπτού λόγου-παραμυθιού.
Κατανόηση ενός αρκετά απαιτητικού παραμυθιού, ερωτήσεις κλειστού τύπου, αναδιήγηση και επιπλέον παραγωγή γραπτού λόγου-παραμυθιού.
Λεξιλογικοί Στόχοι:
Κατανόηση λέξεων και στερεότυπων ενός αρκετά απαιτητικού παραμυθιού.
Κατανόηση λέξεων και στερεότυπων ενός αρκετά απαιτητικού παραμυθιού.
Λειτουργικοί Στόχοι:
Εξοικείωση με την κατανόηση ενός αρκετά απαιτητικού παραμυθιού και με την προσεκτική ακρόαση.
Εξοικείωση με την κατανόηση ενός αρκετά απαιτητικού παραμυθιού και με την προσεκτική ακρόαση.
Δημιουργήθηκε στις 18/10/2014 11:29 από τον Γιάννης Φραγκιαδάκης (36ο δημοτικό σχολείο Αθηνών)