Διάκριση Ενεργητικής και Παθητικής Φωνής
Κατανόηση και περαιτέρω εξάσκηση της διάκρισης στη μορφολογία των Φωνών της ΝΕ.
Δευτερευόντως, κατανόηση και διάκριση των σημασιών-διαθέσεων.
Είδος Yλικού:
Φύλλο Εργασίας
Επίπεδο Γλωσσομάθειας της Ελληνικής:
Α2, Β1
Βαθμίδες Εκπαίδευσης:
Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια
Τάξεις:
Ε' Δημοτικού, ΣΤ' Δημοτικού, Α' Γυμνασίου
Ε' Δημοτικού, ΣΤ' Δημοτικού, Α' Γυμνασίου
Γνωστικά Πεδία:
Ελληνική Γλώσσα
Ελληνική Γλώσσα
Γλωσσική Διδασκαλία:
Μορφοσύνταξη
Μορφοσύνταξη
Προαπαιτούμενες Γνώσεις:
Διδασκαλία ενεργητικής και παθητικής ρηματικής μορφολογίας στον Ενεστώτα για όλες τις ομάδες-συζυγίες.
Διδασκαλία ενεργητικής και παθητικής ρηματικής μορφολογίας στον Ενεστώτα για όλες τις ομάδες-συζυγίες.
Γενικοί στόχοι:
Κατανόηση και περαιτέρω εξάσκηση της διάκρισης στη μορφολογία των Φωνών της ΝΕ.
Κατανόηση και περαιτέρω εξάσκηση της διάκρισης στη μορφολογία των Φωνών της ΝΕ.
Ακολουθώς, καθότι αξεδιάλυτη, κατανόηση και διάκριση των σημασιών-διαθέσεων.
Γλωσσικές Ικανότητες – Δεξιότητες:
Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου
Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου
Δομικοί Στόχοι :
Κατανόηση και περαιτέρω εξάσκηση της μορφολογίας του ρήματος στον ενεστώτα και στις δύο Φωνές.
Κατανόηση και περαιτέρω εξάσκηση της μορφολογίας του ρήματος στον ενεστώτα και στις δύο Φωνές.
Λεξιλογικοί Στόχοι:
Κατανόηση της σημασίας των ρημάτων των ασκήσεων.
Κατανόηση της σημασίας των ρημάτων των ασκήσεων.
Λειτουργικοί Στόχοι:
Κατανόηση και περαιτέρω εξάσκηση της διάκρισης στη μορφολογία των Φωνών της ΝΕ.
Κατανόηση και περαιτέρω εξάσκηση της διάκρισης στη μορφολογία των Φωνών της ΝΕ.
Ακολουθώς, καθότι αξεδιάλυτη, κατανόηση και διάκριση των σημασιών-διαθέσεων.
Δημιουργήθηκε στις 09/10/2014 15:01 από τον Γιάννης Φραγκιαδάκης (36ο δημοτικό σχολείο Αθηνών)