Καλές και κακές πρακτικές στο μάθημα της Γλώσσας (Γ' Γυμνασίου, 3η ενότητα)

Ενδεικτική περιγραφή καλών και κακών πρακτικών από τους διδάσκοντες το μάθημα της Γλώσσας με σκοπό την εξοικείωση με τη θεματική της παρούσας ενότητας (ρατσισμός και αποδοχή της διαφορετικότητας).
Είδος Yλικού: Δραστηριότητα
Εκτιμώμενη Διάρκεια: 2-4 (Δ.Ω.)

Επίπεδο Γλωσσομάθειας της Ελληνικής: Β1, Β2, Γ1
Βαθμίδες Εκπαίδευσης: Δευτεροβάθμια

Τάξεις:
Γ' Γυμνασίου

Ηλικιακή Ομάδα: 13-15
Γνωστικά Πεδία:
Ελληνική Γλώσσα
Γλωσσική Διδασκαλία:
Μορφοσύνταξη, Λεξιλόγιο
Τεχνικές ή άλλες απαιτήσεις:

 

Προαπαιτούμενες Γνώσεις:
Εξοικείωση με τις ενότητες του βιβλίου της Γλώσσας, σχετική επάρκεια σε κατανόηση κειμένων.
Γενικοί στόχοι:
Ενδεικτική περιγραφή καλών και κακών πρακτικών από τους διδάσκοντες το μάθημα της Γλώσσας με σκοπό την εξοικείωση με τη θεματική της παρούσας ενότητας.
Γλωσσικές Ικανότητες – Δεξιότητες:
Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου
Δομικοί Στόχοι :
Ερωτηματικές προτάσεις
Ευθύς και Πλάγιος Λόγος
Κυριολεξία και μεταφορά
Λεξιλογικοί Στόχοι:
Εξοικείωση με λεξιλόγιο περί κοινωνικών σχέσεων (π.χ. ρατσισμός, αντιρατσισμός, ξενοφοβία κλπ)
Λειτουργικοί Στόχοι:
Σκοπός της ανάδειξης των καλών πρακτικών είναι η εξοικείωση με την έννοια της αποδοχής της διαφορετικότητας.
Δημιουργήθηκε στις 07/10/2014 19:19 από τον Γιάννης Φραγκιαδάκης (36ο δημοτικό Αθηνών)