Τα φρούτα (ενικός - πληθυντικός)
Με το παρόν σχέδιο επιδιώκεται οι μαθητές να μάθουν να σχηματίζουν τον ενικό και τον πληθυντικό αριθμό των ουσιαστικών. Επίσης, επιδιώκεται να μάθουν τις ονομασίς των φρούτων.
Είδος Yλικού:
Σχέδιο Μαθήματος
Εκτιμώμενη Διάρκεια:
1 (Δ.Ω.)
Επίπεδο Γλωσσομάθειας της Ελληνικής:
Α1, Α2
Βαθμίδες Εκπαίδευσης:
Προσχολική, Πρωτοβάθμια
Τάξεις:
Νηπιαγωγείο, Α' Δημοτικού
Ηλικιακή Ομάδα: 4-6, 7-9
Νηπιαγωγείο, Α' Δημοτικού
Ηλικιακή Ομάδα: 4-6, 7-9
Γνωστικά Πεδία:
Ελληνική Γλώσσα
Ελληνική Γλώσσα
Γλωσσική Διδασκαλία:
Μορφοσύνταξη, Λεξιλόγιο
Μορφοσύνταξη, Λεξιλόγιο
Οργάνωση Τάξης:
Ατομική, Ανά Ζεύγη
Ατομική, Ανά Ζεύγη
Προαπαιτούμενες Γνώσεις:
Οι μαθητές να γνωρίζουν τα γράμματα
Λέξεις Κλειδιά:
Διατροφή
Διατροφή
Γενικοί στόχοι:
Οι μαθητές να μάθουν
τις ονομασίες των φρούτων και να σχηματίζουν τον ενικό και πληθυντικό αριθμό των ουσιαστικών.
Γλωσσικές Ικανότητες – Δεξιότητες:
Κατανόηση προφορικού λόγου, Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου, Επικοινωνιακή καταλληλότητα
Κατανόηση προφορικού λόγου, Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου, Επικοινωνιακή καταλληλότητα
Δομικοί Στόχοι :
Οι μαθητές να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν και να σχηματίζουν τον ενικό και τον πληθυντικό αριθό των ουσιαστικών.
Οι μαθητές να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν και να σχηματίζουν τον ενικό και τον πληθυντικό αριθό των ουσιαστικών.
Λεξιλογικοί Στόχοι:
Οι μαθητές να μάθουν τις ονομασίες των φρούτων.
Οι μαθητές να μάθουν τις ονομασίες των φρούτων.
Λειτουργικοί Στόχοι:
Οι μαθητές να είναι σε θέση να ονοματίζουν τα φρούτα, βλέποντας τις αντίστοιχες εικόνες.
Οι μαθητές να είναι σε θέση να ονοματίζουν τα φρούτα, βλέποντας τις αντίστοιχες εικόνες.
Δημιουργήθηκε στις 24/11/2013 17:47 από τον Σοφία Μαντζανίδου (Α.Π.Θ.)