Της ή τις;
Με το παρόν φύλλο εργασίας επιδιώκεται από τους μαθητές να μάθουν να χρησιμοποιούν στο γραπτό λόγο τα άρθρα της και τις. Ειδικότερα, ο εκπαιδευτικός αφού προβάλλει το πρώτο φυλλάδιο, ζητάει από τους μαθητές να διατυπώσουν μόνοι τους το γραμματικό κανόνα. Στη συνέχεια, εξασκούνται, συμπληρώνοντας την άσκηση εμπέδοσης.
Είδος Yλικού:
Φύλλο Εργασίας
Επίπεδο Γλωσσομάθειας της Ελληνικής:
Α1, Α2
Βαθμίδες Εκπαίδευσης:
Πρωτοβάθμια
Τάξεις:
Α' Δημοτικού, Β' Δημοτικού, Γ' Δημοτικού
Α' Δημοτικού, Β' Δημοτικού, Γ' Δημοτικού
Γνωστικά Πεδία:
Ελληνική Γλώσσα, Μελέτη Περιβάλλοντος
Ελληνική Γλώσσα, Μελέτη Περιβάλλοντος
Γλωσσική Διδασκαλία:
Μορφοσύνταξη
Μορφοσύνταξη
Οργάνωση Τάξης:
Ατομική, Ανά Ζεύγη
Ατομική, Ανά Ζεύγη
Προαπαιτούμενες Γνώσεις:
Οι μαθητές να γνωρίζουν ανάγνωση και γραφή.
Λέξεις Κλειδιά:
Ρούχα και χρώματα
Ρούχα και χρώματα
Γενικοί στόχοι:
Οι μαθητές και οι μαθήτριες να αντιληφθούν τη διαφορά στη χρήση των άρθρων της και τις.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες να αντιληφθούν τη διαφορά στη χρήση των άρθρων της και τις.
Γλωσσικές Ικανότητες – Δεξιότητες:
Κατανόηση προφορικού λόγου, Κατανόηση γραπτού λόγου, Επικοινωνιακή καταλληλότητα
Κατανόηση προφορικού λόγου, Κατανόηση γραπτού λόγου, Επικοινωνιακή καταλληλότητα
Δομικοί Στόχοι :
Οι μαθητές να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν σωστά στο γραπτό λόγο τα άρθρα: της και τις.
Οι μαθητές να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν σωστά στο γραπτό λόγο τα άρθρα: της και τις.
Λεξιλογικοί Στόχοι:
Να εξασκηθούν σε λεξιλόγιομσχετικά με την ενδυμασία.
Να εξασκηθούν σε λεξιλόγιομσχετικά με την ενδυμασία.
Λειτουργικοί Στόχοι:
Να είναι σε θέση να γράφουν κείμενα, χρησιμοποιώντας τα άρθρα της και τις σωστά.
Να είναι σε θέση να γράφουν κείμενα, χρησιμοποιώντας τα άρθρα της και τις σωστά.
Δημιουργήθηκε στις 24/11/2013 16:41 από τον Σοφία Μαντζανίδου (Α.Π.Θ.)