Φωνολογική ενημερότητα - Διάκριση φ/θ
Πρόκειται για μια άσκηση συμπλήρωσης κενών.
Ειδικότερα, στη συγκεκριμένη άσκηση δίνουμε στο
μαθητή μια σειρά λέξεων από τις οποίες λείπουν οι φθόγγοι φ/θ. Αφού τις
προφέρουμε, ζητάμε από το μαθητή να συμπληρώσει τα εν λόγω κενά με το σωστό
φθόγγο και στη συνέχεια να τις διαβάσει.
Είδος Yλικού:
Φύλλο Εργασίας
Επίπεδο Γλωσσομάθειας της Ελληνικής:
Α1, Α2
Βαθμίδες Εκπαίδευσης:
Πρωτοβάθμια
Τάξεις:
Α' Δημοτικού, Β' Δημοτικού, Γ' Δημοτικού
Ηλικιακή Ομάδα: 7-9
Α' Δημοτικού, Β' Δημοτικού, Γ' Δημοτικού
Ηλικιακή Ομάδα: 7-9
Γνωστικά Πεδία:
Ελληνική Γλώσσα
Ελληνική Γλώσσα
Γλωσσική Διδασκαλία:
Προφορά
Προφορά
Προαπαιτούμενες Γνώσεις:
- Ικανότητα ανάγνωσης.
- Το λεξιλόγιο της άσκησης.
Γενικοί στόχοι:
Φωνολογική ενημερότητα φ/θ.
Φωνολογική ενημερότητα φ/θ.
Γλωσσικές Ικανότητες – Δεξιότητες:
Κατανόηση προφορικού λόγου, Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου
Κατανόηση προφορικού λόγου, Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου
Δομικοί Στόχοι :
Φωνολογική διάκριση φ/θ.
Φωνολογική διάκριση φ/θ.
Λεξιλογικοί Στόχοι:
...
...
Λειτουργικοί Στόχοι:
- Διάκριση των φ/θ σε προφορικό και γραπτό λόγο.
- Ορθή προφορά των φ/θ.
Δημιουργήθηκε στις 22/11/2013 16:19 από τον Μαριάννα Τηλιοπούλου (7ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας)