Κλίση των Ρημάτων στην Ενεργητική Φωνή
Άσκηση συμπλήρωσης κενών.
Είδος Yλικού:
Φύλλο Εργασίας
Επίπεδο Γλωσσομάθειας της Ελληνικής:
Α1, Α2
Βαθμίδες Εκπαίδευσης:
Πρωτοβάθμια
Τάξεις:
Β' Δημοτικού, Γ' Δημοτικού, Δ' Δημοτικού, Ε' Δημοτικού, ΣΤ' Δημοτικού
Β' Δημοτικού, Γ' Δημοτικού, Δ' Δημοτικού, Ε' Δημοτικού, ΣΤ' Δημοτικού
Γνωστικά Πεδία:
Ελληνική Γλώσσα
Ελληνική Γλώσσα
Γλωσσική Διδασκαλία:
Μορφοσύνταξη, Λεξιλόγιο
Μορφοσύνταξη, Λεξιλόγιο
Τεχνικές ή άλλες απαιτήσεις:
Οργάνωση Τάξης:
Ατομική
Ατομική
Προαπαιτούμενες Γνώσεις:
Κλίση των ρημάτων στην Ενεργητική Φωνή, λεξιλόγιο επιπέδου Α1-Α2.
Κλίση των ρημάτων στην Ενεργητική Φωνή, λεξιλόγιο επιπέδου Α1-Α2.
Λέξεις Κλειδιά:
Καθημερινή επικοινωνία, Οικογενειακό και φιλικό περιβάλλον
Καθημερινή επικοινωνία, Οικογενειακό και φιλικό περιβάλλον
Γενικοί στόχοι:
Οι μαθητές να κατανοήσουν τη λειτουργία της Ενεργητικής Φωνής.
Οι μαθητές να κατανοήσουν τη λειτουργία της Ενεργητικής Φωνής.
Γλωσσικές Ικανότητες – Δεξιότητες:
Κατανόηση προφορικού λόγου, Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου, Επικοινωνιακή καταλληλότητα
Κατανόηση προφορικού λόγου, Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου, Επικοινωνιακή καταλληλότητα
Δομικοί Στόχοι :
Οι μαθητές να κατανοήσουν ότι ανάλογα με την κατάληξη του ρήματος αλλάζει το πρόσωπο.
Οι μαθητές να κατανοήσουν ότι ανάλογα με την κατάληξη του ρήματος αλλάζει το πρόσωπο.
Λεξιλογικοί Στόχοι:
Οι μαθητές να γνωρίσουν λέξεις και εκφράσεις που χρησιμοποιούνται για να χρησιμοποιήσουν την Ενεργητική Φωνή.
Οι μαθητές να γνωρίσουν λέξεις και εκφράσεις που χρησιμοποιούνται για να χρησιμοποιήσουν την Ενεργητική Φωνή.
Λειτουργικοί Στόχοι:
Οι μαθητές να είναι σε θέση να παράγουν ένα δικό τους κείμενο χρησιμοποιώντας την Ενεργητική Φωνή.
Οι μαθητές να είναι σε θέση να παράγουν ένα δικό τους κείμενο χρησιμοποιώντας την Ενεργητική Φωνή.
Δημιουργήθηκε στις 08/07/2013 16:11 από τον Άννα Σαματά (Α.Π.Θ.)