Φωνολογία/επεξεργασία εισερχομένων
Η δραστηριότητα στοχεύει στη φωνολογική ενημερότητα των μαθητών, μέσω της επεξεργασίας γλωσσικών εισερχομένων. Δίνεται στους μαθητές μία λέξη που συνοδεύεται από δυο εικόνες και καλούνται να επιλέξουν την εικόνα που αποδίδει τη σημασία της λέξης. Οι εικόνες αναφέρονται σε λέξεις που διαφέρουν ως προς ένα σύμφωνο ή φωνήεν και στόχος είναι να κατανοήσουν τη σημασία του διαφορετικού φωνήματος στον καθορισμό της σημασίας μιας λέξης.
Είδος Yλικού:
Φύλλο Εργασίας
Επίπεδο Γλωσσομάθειας της Ελληνικής:
Α1, Α2
Βαθμίδες Εκπαίδευσης:
Πρωτοβάθμια
Τάξεις:
Α' Δημοτικού, Β' Δημοτικού, Γ' Δημοτικού, Δ' Δημοτικού, Ε' Δημοτικού
Α' Δημοτικού, Β' Δημοτικού, Γ' Δημοτικού, Δ' Δημοτικού, Ε' Δημοτικού
Γνωστικά Πεδία:
Ελληνική Γλώσσα
Ελληνική Γλώσσα
Γλωσσική Διδασκαλία:
Λεξιλόγιο, Προφορά
Λεξιλόγιο, Προφορά
Οργάνωση Τάξης:
Ατομική, Ανά Ζεύγη
Ατομική, Ανά Ζεύγη
Προαπαιτούμενες Γνώσεις:
Ανάγνωση, λεξιλόγιο επιπέδου Α1
Ανάγνωση, λεξιλόγιο επιπέδου Α1
Γενικοί στόχοι:
Κατανόηση της διακριτικής λειτουργίας των φωνημάτων
Κατανόηση της διακριτικής λειτουργίας των φωνημάτων
Γλωσσικές Ικανότητες – Δεξιότητες:
Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου
Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου
Δομικοί Στόχοι :
...
...
Λεξιλογικοί Στόχοι:
Εκμάθηση λέξεων που διαφέρουν ως προς ένα σύμφωνο ή φωνήεν, το οποίο καθορίζει και τη διαφορά στη σημασία τους.
Εκμάθηση λέξεων που διαφέρουν ως προς ένα σύμφωνο ή φωνήεν, το οποίο καθορίζει και τη διαφορά στη σημασία τους.
Λειτουργικοί Στόχοι:
.....
.....
Δημιουργήθηκε στις 08/05/2013 22:00 από τον Βασιλική Αποστολούδα (Δ.Σ. Πλατέος)