Αθλήματα

Το θεματικό πλαίσιο της παρούσας δραστηριότητας είναι ο αθλητισμός και η επικοινωνιακή περίσταση στην οποία εμπλέκονται οι μαθητές είναι η διεξαγωγή συνέντευξης. Ο σχεδιασμός της διδασκαλίας βασίζεται στην καλλιέργεια της κατανόησης του προφορικού και γραπτού λόγου και στην παραγωγή προφορικού λόγου μέσα από το παιχνίδι ρόλων. Βασικοί στόχοι είναι η διάκριση της συνοπτικής και μη συνοπτικής υποτακτικής ρημάτων ενεργητικής φωνής και η εξοικείωση με θεματικό λεξιλόγιο που σχετίζεται με τον αθλητισμό.
Είδος Yλικού: Δραστηριότητα
Εκτιμώμενη Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες (Δ.Ω.)

Επίπεδο Γλωσσομάθειας της Ελληνικής: Β2
Βαθμίδες Εκπαίδευσης: Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια

Τάξεις:
Ε' Δημοτικού, ΣΤ' Δημοτικού, Α' Γυμνασίου, Β' Γυμνασίου

Ηλικιακή Ομάδα: 13-15, 16-18
Γνωστικά Πεδία:
Ελληνική Γλώσσα
Επικοινωνιακή Περίσταση:
Συνέντευξη 
Γλωσσική Διδασκαλία:
Μορφοσύνταξη, Λεξιλόγιο
Τεχνικές ή άλλες απαιτήσεις:
Υπολογιστής
Οργάνωση Τάξης:
Ατομική, Ομαδική, Ανά Ζεύγη
Προαπαιτούμενες Γνώσεις:
Μη συνοπτική υποτακτική ρημάτων ενεργητικής φωνής
Λέξεις Κλειδιά:
Αθλητισμός
Γενικοί στόχοι:
Διδασκαλία λεξιλογίου
Διδασκαλία υποτακτικής
Διδασκαλία ουσιαστικών

Γλωσσικές Ικανότητες – Δεξιότητες:
Κατανόηση προφορικού λόγου, Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου, Επικοινωνιακή καταλληλότητα
Επιστημονικός Εγγραμματισμός:
Κοινωνικές Επιστήμες
Ικανότητες για Συμμετοχή και Δράση στην Κοινωνία:
Συνεργασία, Αλληλεπίδραση και Επικοινωνία
Δομικοί Στόχοι :
Διδασκαλία συνοπτικής υποτακτικής ρημάτων ενεργητικής φωνής 
Διάκριση συνοπτικής και μη συνοπτικής υποτακτικής ρημάτων ενεργητικής φωνής
Διδασκαλία παραγωγικών καταλήξεων αρσενικών ουσιαστικών
Κατανόηση και ερμηνεία προφορικού και γραπτού λόγου

Λεξιλογικοί Στόχοι:
Κατάκτηση του λεξιλογίου που σχετίζεται με τον αθλητισμό
Λειτουργικοί Στόχοι:
Συνέντευξη με έναν αθλητή
Δημιουργήθηκε στις 29/04/2013 21:12 από τον Χρυσούλα Κολίτσα (Δράση 1)