Θεατρικά παιχνίδια για τη διγλωσσία
Κατεβάστε τα σχετικά αρχεία από το παρακάτω link:
Link: http://www.diapolis.
Νηπιαγωγείο, Α' Δημοτικού, Β' Δημοτικού, Γ' Δημοτικού, Δ' Δημοτικού, Ε' Δημοτικού, ΣΤ' Δημοτικού, Α' Γυμνασίου, Β' Γυμνασίου, Γ' Γυμνασίου
Ηλικιακή Ομάδα: 7-9, 10-12
Ελληνική Γλώσσα, Αγγλικά, Αισθητική Αγωγή, Γαλλικά, Γερμανικά, Ρωσικά, Τουρκικά, Ισπανικά, Ιταλικά
Καθημερινή ζωή, αφήγηση, δραματοποίηση
Λεξιλόγιο
Υπολογιστής, ηχεία, προβολέας
Μάσκες ζώων
Ομαδική
Μεικτή τάξη με δίγλωσσους μαθητές, που έχουν στοιχειώδη γνώση ελληνικών και κάποια από αυτά ως μητρική την αλβανική ή τη ρωσική (για τα παραμύθια).
Αλβανική, Ρωσική
Καθημερινή επικοινωνία, Εθνικότητες και χώρες, Ελεύθερος χρόνος/Ψυχαγωγία
Τα θεατρικά παιχνίδια στοχεύουν στην εξοικείωση των μαθητών με τη διγλωσσία και λειτουργούν ως αφόρμηση συζήτησης για τα πλεονεκτήματα του να μιλάει κανείς δύο ή περισσότερες γλώσσες. Προτρέπουν τους δίγλωσσους μαθητές να χρησιμοποιήσουν τη Γ1 τους και να διεπιδράσουν μέσω αυτής με τους υπόλοιπους συμμαθητές τους. Απώτερη φιλοδοξία αποτελεί η απενοχοποίηση της μητρικής γλώσσας των αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών στα μάτια των ίδιων, αλλά και των ελληνόφωνων παιδιών, και κατ’ επέκταση η προώθηση μιας διαπολιτισμικής αντίληψης ενάντια στη γλωσσική και κοινωνική περιθωριοποίησή τους.
Κατανόηση προφορικού λόγου, Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου
Ικανότητα μετάφρασης
Κοινωνικές Επιστήμες
Συνεργασία, Αλληλεπίδραση και Επικοινωνία, Πολιτισμική Επίγνωση
...
Αναγνώριση λέξεων στη μητρική γλώσσα και μετάφρασή τους στην ελληνική.
Η διγλωσσία ως δίαυλος επικοινωνίας με τους Έλληνες μαθητές.