«Η πρόσληψη των ουσιών και η διαδικασία της πέψης στον άνθρωπο»
Είδος Yλικού:
Σχέδιο Μαθήματος
Εκτιμώμενη Διάρκεια:
1 (Δ.Ω.)
Επίπεδο Γλωσσομάθειας της Ελληνικής:
Α2
Βαθμίδες Εκπαίδευσης:
Δευτεροβάθμια
Τάξεις:
Α' Γυμνασίου
Ηλικιακή Ομάδα: 13-15
Α' Γυμνασίου
Ηλικιακή Ομάδα: 13-15
Γνωστικά Πεδία:
Ελληνική Γλώσσα, Βιολογία
Ελληνική Γλώσσα, Βιολογία
Επικοινωνιακή Περίσταση:
Γλωσσική Διδασκαλία:
Μορφοσύνταξη, Λεξιλόγιο
Μορφοσύνταξη, Λεξιλόγιο
Τεχνικές ή άλλες απαιτήσεις:
Eνδεχομένως χρήση Η/Υ για αναζήτηση πληροφοριών αναφορικά με τη μεσογειακή διατροφή
Eνδεχομένως χρήση Η/Υ για αναζήτηση πληροφοριών αναφορικά με τη μεσογειακή διατροφή
Απαιτούμενα διδακτικά μέσα/υλικά:
Φύλλα εργασίας, ενδεχομένως αξιοποίηση του γνωστού σε όλους μας «Προκόπη» ή ενδεχομένως υπολογιστή, τα εγχειρίδια της Γλώσσας και της Βιολογίας Α΄ Γυμνασίου.
Φύλλα εργασίας, ενδεχομένως αξιοποίηση του γνωστού σε όλους μας «Προκόπη» ή ενδεχομένως υπολογιστή, τα εγχειρίδια της Γλώσσας και της Βιολογίας Α΄ Γυμνασίου.
Οργάνωση Τάξης:
Ομαδική
Ομαδική
Προαπαιτούμενες Γνώσεις:
Βασικό λεξιλόγιο αναφορικά με τις τροφές, τη διατροφή, τα όργανα του σώματος
Βασικό λεξιλόγιο αναφορικά με τις τροφές, τη διατροφή, τα όργανα του σώματος
Λέξεις Κλειδιά:
Διατροφή, Ανθρώπινο σώμα, Υγεία
Διατροφή, Ανθρώπινο σώμα, Υγεία
Γενικοί στόχοι:
Γλωσσικές Ικανότητες – Δεξιότητες:
Κατανόηση προφορικού λόγου, Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου
Κατανόηση προφορικού λόγου, Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου
Επιστημονικός Εγγραμματισμός:
Φυσικές Επιστήμες (και Τεχνολογία)
Φυσικές Επιστήμες (και Τεχνολογία)
Ψηφιακός Εγγραμματισμός:
Διαχείριση πηγών πληροφορίας και ανακαλυπτική μάθηση
Διαχείριση πηγών πληροφορίας και ανακαλυπτική μάθηση
Ικανότητες για Συμμετοχή και Δράση στην Κοινωνία:
Συνεργασία, Αλληλεπίδραση και Επικοινωνία
Συνεργασία, Αλληλεπίδραση και Επικοινωνία
Δομικοί Στόχοι :
Να κατανοήσουν οι μαθητές πώς παράγονται τα επίθετα σε –ικός από ουσιαστικά και πώς τα ουσιαστικά σε –ση από ρήματα, και ποιες φωνολογικές μεταβολές λαμβάνουν χώρα κατά τη διαδικασία της παραγωγής (π.χ. πέπτ-ω + -ση → πέ-ψ-η + -ικ(ό)ς → πεπτ-ικός)
Να κατανοήσουν οι μαθητές πώς παράγονται τα επίθετα σε –ικός από ουσιαστικά και πώς τα ουσιαστικά σε –ση από ρήματα, και ποιες φωνολογικές μεταβολές λαμβάνουν χώρα κατά τη διαδικασία της παραγωγής (π.χ. πέπτ-ω + -ση → πέ-ψ-η + -ικ(ό)ς → πεπτ-ικός)
Λεξιλογικοί Στόχοι:
Να κατανοήσουν οι μαθητές πώς διαφοροποιείται το λεξιλόγιο σε καθημερινό και επιστημονικό και πώς το η διαφοροποίηση αυτή επιδρά άμεσα στο ύφος των παραγόμενων κειμένων.
Να κατανοήσουν οι μαθητές πώς διαφοροποιείται το λεξιλόγιο σε καθημερινό και επιστημονικό και πώς το η διαφοροποίηση αυτή επιδρά άμεσα στο ύφος των παραγόμενων κειμένων.
Λειτουργικοί Στόχοι:
Να κατανοήσουν τη λειτουργία της πέψης και τις διαδικασίες που επισυμβαίνουν.
Να κατανοήσουν τη λειτουργία της πέψης και τις διαδικασίες που επισυμβαίνουν.
Άλλοι Στόχοι
Προγραμματισμός για την αποτίμηση της επίτευξης των στόχων που τίθενται στην Τ.Υ.
Η αποτίμηση της επίτευξης των στόχων θα γίνει μέσα από την εφαρμογή των δραστηριοτήτων. Θα αποτιμηθεί η συμμετοχή και η διάθεση για συνεργασία από την πλευρά των μαθητών. Επιπλέον θα αποτιμηθεί η ολοκλήρωση των ασκήσεων. Επιπλέον, θα δοθεί ένα φύλλο αξιολόγησης με στόχο την ανατροφοδότηση και την αυταξιολόγηση.
Συμμέτοχοι:
- Μαρία Σαρακίνου (32ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης)
Δημιουργήθηκε στις 05/07/2012 12:21 από τον Κωνσταντίνος Κουτσανδρέας (32ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης)
- Μαρία Σαρακίνου (32ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης)
Δημιουργήθηκε στις 05/07/2012 12:21 από τον Κωνσταντίνος Κουτσανδρέας (32ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης)