Τα γεωμετρικά σχήματα
Είδος Yλικού:
Σχέδιο Μαθήματος
Εκτιμώμενη Διάρκεια:
1 (Δ.Ω.)
Επίπεδο Γλωσσομάθειας της Ελληνικής:
Α2
Βαθμίδες Εκπαίδευσης:
Πρωτοβάθμια
Τάξεις:
Α' Δημοτικού
Ηλικιακή Ομάδα: 7-9
Α' Δημοτικού
Ηλικιακή Ομάδα: 7-9
Γνωστικά Πεδία:
Ελληνική Γλώσσα, Μαθηματικά
Ελληνική Γλώσσα, Μαθηματικά
Επικοινωνιακή Περίσταση:
Οικογένεια
Οικογένεια
Γλωσσική Διδασκαλία:
Λεξιλόγιο
Λεξιλόγιο
Τεχνικές ή άλλες απαιτήσεις:
Η/Υ
Η/Υ
Απαιτούμενα διδακτικά μέσα/υλικά:
H/Y , γόμα σε σχήμα ρόδας, τετράδιο, τσάντα, CD, μικρογραφία ενός τρίγωνου σήματος του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, τηγάνι, πιάτο, κουτί σπίρτα, χριστουγεννιάτικο τρίγωνο, πορτοφόλι, χαρτόνια σε διάφορα χρώματα, ψαλίδι, κόλλα, μπογιές.
H/Y , γόμα σε σχήμα ρόδας, τετράδιο, τσάντα, CD, μικρογραφία ενός τρίγωνου σήματος του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, τηγάνι, πιάτο, κουτί σπίρτα, χριστουγεννιάτικο τρίγωνο, πορτοφόλι, χαρτόνια σε διάφορα χρώματα, ψαλίδι, κόλλα, μπογιές.
Οργάνωση Τάξης:
Ομαδική
Ομαδική
Προαπαιτούμενες Γνώσεις:
Γνώση των σχημάτων
Γνώση των σχημάτων
Αναφορές στη Μητρική Γλώσσα:
Αλβανική, Γεωργιανή, Τουρκική
Αλβανική, Γεωργιανή, Τουρκική
Λέξεις Κλειδιά:
Οικογενειακό και φιλικό περιβάλλον, Καθημερινή ρουτίνα, Σχολικό περιβάλλον/Εκπαίδευση, Το σπίτι μου/Η κατοικία, Ανθρώπινο σώμα
Οικογενειακό και φιλικό περιβάλλον, Καθημερινή ρουτίνα, Σχολικό περιβάλλον/Εκπαίδευση, Το σπίτι μου/Η κατοικία, Ανθρώπινο σώμα
Γενικοί στόχοι:
Οι μαθητές:
Οι μαθητές:
- να αναγνωρίζουν τα
γεωμετρικά σχήματα
- να ονομάζουν και να κατηγοριοποιούν γεωμετρικἀ σχήματα
- να ανάγουν τα σχήματα στην καθημερινότητα και να αναγνωρίζουν τα σχήματα των αντικειμένων της καθημερινότητας
- να συνεργάζονται αρμονικά σε ομάδες
- να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους
Γλωσσικές Ικανότητες – Δεξιότητες:
Κατανόηση προφορικού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου
Κατανόηση προφορικού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου
Λογικές Γνωσιακές Ικανότητες – Δεξιότητες:
Ικανότητα μετάφρασης
Ικανότητα μετάφρασης
Επιστημονικός Εγγραμματισμός:
Φυσικές Επιστήμες (και Τεχνολογία)
Φυσικές Επιστήμες (και Τεχνολογία)
Ψηφιακός Εγγραμματισμός:
Εξοικείωση με τις τεχνολογίες και τις επικοινωνιακές πρακτικές, Πρότυπα – σχήματα απεικόνισης και Εκφραστικά εργαλεία και μέσα, Διαχείριση της μάθησης σε ατομικό επίπεδο αλλά και σε συνεργατικό περιβάλλον
Εξοικείωση με τις τεχνολογίες και τις επικοινωνιακές πρακτικές, Πρότυπα – σχήματα απεικόνισης και Εκφραστικά εργαλεία και μέσα, Διαχείριση της μάθησης σε ατομικό επίπεδο αλλά και σε συνεργατικό περιβάλλον
Ικανότητες για Συμμετοχή και Δράση στην Κοινωνία:
Συνεργασία, Πολιτισμική Επίγνωση
Συνεργασία, Πολιτισμική Επίγνωση
Δομικοί Στόχοι :
Κανένας
Κανένας
Λεξιλογικοί Στόχοι:
Οι μαθητές:
Οι μαθητές:
- να ονομάζουν τα γεωμετρικά σχήματα
Λειτουργικοί Στόχοι:
Οι μαθητές:
Οι μαθητές:
- να λειτουργούν ως ομάδα
Προγραμματισμός για την αποτίμηση της επίτευξης των στόχων που τίθενται στην Τ.Υ.
Με ασκήσεις και δραστηριότητες ευχάριστες στα παιδιά, με προβληματισμούς και ερωτήματα σχετικά με τη χρήση των γεωμετρικών σχημάτων, με παιχνίδια αναγνώρισης των γεωμετρικών σχημάτων από αντικείμενα μέσα στην τάξη ή και έξω από αυτήν.
Με ασκήσεις και δραστηριότητες ευχάριστες στα παιδιά, με προβληματισμούς και ερωτήματα σχετικά με τη χρήση των γεωμετρικών σχημάτων, με παιχνίδια αναγνώρισης των γεωμετρικών σχημάτων από αντικείμενα μέσα στην τάξη ή και έξω από αυτήν.
Δημιουργήθηκε στις 13/06/2012 17:14 από τον Σουλτάνα Βουρδούνη (8ο Δημοτικό Σχολείο Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης)