Δικτόγλωσσο
Ανασύνθεση κειμένου κατόπιν ανάγνωσής του στους μαθητές η οποία διευκολύνεται από τις βοηθητικές εικόνες. Το φύλλο εργασίας περιέχει κείμενο και βοηθητικές εικόνες.
Είδος Yλικού:
Φύλλο Εργασίας
Επίπεδο Γλωσσομάθειας της Ελληνικής:
Α2
Βαθμίδες Εκπαίδευσης:
Πρωτοβάθμια
Τάξεις:
Γ' Δημοτικού, Δ' Δημοτικού
Γ' Δημοτικού, Δ' Δημοτικού
Γνωστικά Πεδία:
Ελληνική Γλώσσα
Ελληνική Γλώσσα
Γλωσσική Διδασκαλία:
Μορφοσύνταξη
Μορφοσύνταξη
Οργάνωση Τάξης:
Ατομική, Ομαδική, Ανά Ζεύγη
Ατομική, Ομαδική, Ανά Ζεύγη
Προαπαιτούμενες Γνώσεις:
Στοιχειώδης γνώση γραμματικού φαινομένου στο οποίο εστιάζει η δραστηριότητα.
Στοιχειώδης γνώση γραμματικού φαινομένου στο οποίο εστιάζει η δραστηριότητα.
Γενικοί στόχοι:
Επικοινωνιακός στόχος - Εστίαση στον τύπο σε συνδυασμό με τη χρήση και τη σημασία του.
Επικοινωνιακός στόχος - Εστίαση στον τύπο σε συνδυασμό με τη χρήση και τη σημασία του.
Γλωσσικές Ικανότητες – Δεξιότητες:
Κατανόηση προφορικού λόγου, Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου
Κατανόηση προφορικού λόγου, Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου
Δομικοί Στόχοι :
Ρημτική όψη - διάκριση ανάμεσα στο συνοπτικό (αόριστος) και μη συνοπτικό (παρατατικός) τύπο.
Ρημτική όψη - διάκριση ανάμεσα στο συνοπτικό (αόριστος) και μη συνοπτικό (παρατατικός) τύπο.
Λεξιλογικοί Στόχοι:
Λεξιλόγιο ήδη γνωστό στους μαθητές, ή τουλάχιστον οικείο και απλό, για να γίνεται πιο εύκολα η επεξεργασία των γραμματικών τύπων.
Λεξιλόγιο ήδη γνωστό στους μαθητές, ή τουλάχιστον οικείο και απλό, για να γίνεται πιο εύκολα η επεξεργασία των γραμματικών τύπων.
Λειτουργικοί Στόχοι:
Εστίαση και διαπραγμάτευση του τύπου σε συνδυασμό με τη χρήση και τη σημασία του.
Εστίαση και διαπραγμάτευση του τύπου σε συνδυασμό με τη χρήση και τη σημασία του.
Δημιουργήθηκε στις 06/06/2012 21:51 από τον MAJA PEJČIĆ, Φρειδερίκη Τσαμούρη (Συνεργάτιδες Δράσης 1)