Στην Αγορά του Αλ Χαλίλι - Ρηματική Όψη
Σε αυτή τη δραστηριότητα επιδιώκεται η επίγνωση της κεντρικής διάκρισης ανάμεσα στις δύο όψεις της ελληνικής και στις τρεις βασικές τους σημασίες (συνοπτική/ συνήθης-συνεχής).
Mε την ποικιλία των ασκήσεων γίνεται επανάληψη στα δύο θέματα, ακουστική κατανόηση του τραγουδιού και επέκταση στην κατανόηση των σημασιακών διακρίσεων με ασκήσεις δομημένων εισερχομένων και παραγωγή γραπτού/προφορικού λόγου.
Είδος Yλικού:
Δραστηριότητα
Εκτιμώμενη Διάρκεια:
2 (Δ.Ω.)
Επίπεδο Γλωσσομάθειας της Ελληνικής:
Β1, Β2
Βαθμίδες Εκπαίδευσης:
Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια
Τάξεις:
Ε' Δημοτικού, ΣΤ' Δημοτικού, Α' Γυμνασίου, Β' Γυμνασίου, Γ' Γυμνασίου
Ηλικιακή Ομάδα: 10-12, 13-15
Ε' Δημοτικού, ΣΤ' Δημοτικού, Α' Γυμνασίου, Β' Γυμνασίου, Γ' Γυμνασίου
Ηλικιακή Ομάδα: 10-12, 13-15
Γνωστικά Πεδία:
Ελληνική Γλώσσα
Ελληνική Γλώσσα
Γλωσσική Διδασκαλία:
Μορφοσύνταξη, Λεξιλόγιο
Μορφοσύνταξη, Λεξιλόγιο
Τεχνικές ή άλλες απαιτήσεις:
Υπολογιστής για την ακρόαση του τραγουδιού "στην αγορά του Αλ Χαλίλι".
Υπολογιστής για την ακρόαση του τραγουδιού "στην αγορά του Αλ Χαλίλι".
Απαιτούμενα διδακτικά μέσα/υλικά:
Έγχρωμες φωτοτυπίες.
Έγχρωμες φωτοτυπίες.
Προαπαιτούμενες Γνώσεις:
Διδασκαλία της μορφολογικής και σημασιολογικής διάκρισης της ρηματικής όψης.
Διδασκαλία της μορφολογικής και σημασιολογικής διάκρισης της ρηματικής όψης.
Γενικοί στόχοι:
Επίγνωση της μεγάλης και σημαντικής διάκρισης ανάμεσα στις δύο όψεις της ελληνικής και στις τρεις βασικές τους σημασίες (συνοπτική/ συνήθης-συνεχής).
Επίγνωση της μεγάλης και σημαντικής διάκρισης ανάμεσα στις δύο όψεις της ελληνικής και στις τρεις βασικές τους σημασίες (συνοπτική/ συνήθης-συνεχής).
Mε την ποικιλία των ασκήσεων γίνεται επανάληψη στα δύο θέματα, ακουστική κατανόηση του τραγουδιού και επέκταση στην κατανόηση των σημασιακών διακρίσεων με ασκήσεις δομημένων εισερχομένων και παραγωγή γραπτού/προφορικού λόγου.
Γλωσσικές Ικανότητες – Δεξιότητες:
Κατανόηση προφορικού λόγου, Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου
Κατανόηση προφορικού λόγου, Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου
Δομικοί Στόχοι :
Επίγνωση της κεντρικής διάκρισης ανάμεσα στις δύο όψεις της ελληνικής και στις τρεις βασικές τους σημασίες (συνοπτική/ συνήθης-συνεχής).
Επίγνωση της κεντρικής διάκρισης ανάμεσα στις δύο όψεις της ελληνικής και στις τρεις βασικές τους σημασίες (συνοπτική/ συνήθης-συνεχής).
Λεξιλογικοί Στόχοι:
Λεξιλόγιο σε σχέση με την Αίγυπτο και τοποθεσίες της, με τους στίχους του τραγουδιού και της σημασίας των ρημάτων.
Λεξιλόγιο σε σχέση με την Αίγυπτο και τοποθεσίες της, με τους στίχους του τραγουδιού και της σημασίας των ρημάτων.
Λειτουργικοί Στόχοι:
Επίγνωση της κεντρικής διάκρισης ανάμεσα στις δύο όψεις της ελληνικής και στις τρεις βασικές τους σημασίες (συνοπτική/ συνήθης-συνεχής).
Επίγνωση της κεντρικής διάκρισης ανάμεσα στις δύο όψεις της ελληνικής και στις τρεις βασικές τους σημασίες (συνοπτική/ συνήθης-συνεχής).
Συμμέτοχοι:
- Ειρήνη Κανελλοπούλου (Δημοτικό Συκάμινου Ωρωπού)
Δημιουργήθηκε στις 23/10/2014 17:56 από τον Γιάννης Φραγκιαδάκης (36ο Δημοτικό Αθηνών)
- Ειρήνη Κανελλοπούλου (Δημοτικό Συκάμινου Ωρωπού)
Δημιουργήθηκε στις 23/10/2014 17:56 από τον Γιάννης Φραγκιαδάκης (36ο Δημοτικό Αθηνών)