Βοηθητικά Ρήματα είμαι και έχω και Α' Συζυγία
Φύλλο εργασίας με ασκήσεις
Είδος Yλικού:
Φύλλο Εργασίας
Επίπεδο Γλωσσομάθειας της Ελληνικής:
Α2
Βαθμίδες Εκπαίδευσης:
Πρωτοβάθμια
Τάξεις:
Γ' Δημοτικού
Γ' Δημοτικού
Γνωστικά Πεδία:
Ελληνική Γλώσσα
Ελληνική Γλώσσα
Γλωσσική Διδασκαλία:
Μορφοσύνταξη
Μορφοσύνταξη
Τεχνικές ή άλλες απαιτήσεις:
αίθουσα με πίνακα και προτζέκτορα
αίθουσα με πίνακα και προτζέκτορα
Απαιτούμενα διδακτικά μέσα/υλικά:
Υπολογιστής
Υπολογιστής
Πίνακας
Εγχειρίδιο Γραμματικής
Οργάνωση Τάξης:
Ανά Ζεύγη
Ανά Ζεύγη
Προαπαιτούμενες Γνώσεις:
Βοηθητικά Ρήματα (είμαι, έχω)
Κλίση ρημάτων α' συζυγίας
Λέξεις Κλειδιά:
Καθημερινή επικοινωνία
Καθημερινή επικοινωνία
Γενικοί στόχοι:
1.να είναι ικανοί οι μαθητές να συμπληρώνουν τους σωστούς τύπους των ρημάτων μέσα σε προτάσεις με κενά
1.να είναι ικανοί οι μαθητές να συμπληρώνουν τους σωστούς τύπους των ρημάτων μέσα σε προτάσεις με κενά
2. να είναι σε θέση να εντοπίζουν το σωστό κάθε φορά πρόσωπο
Γλωσσικές Ικανότητες – Δεξιότητες:
Επικοινωνιακή καταλληλότητα
Επικοινωνιακή καταλληλότητα
Δομικοί Στόχοι :
1. να αναγνωρίζουν τους ρηματικούς τύπους
1. να αναγνωρίζουν τους ρηματικούς τύπους
Λεξιλογικοί Στόχοι:
1. να είναι σε θέση να ανταποκρίνονται σε επικοινωνιακές καταστάσεις της καθημερινότητας, χρησιμοποιώντας σωστούς τύπους ρημάτων
1. να είναι σε θέση να ανταποκρίνονται σε επικοινωνιακές καταστάσεις της καθημερινότητας, χρησιμοποιώντας σωστούς τύπους ρημάτων
Λειτουργικοί Στόχοι:
1. να συμπληρώνουν προτάσεις με κατάλληλους τύπους
1. να συμπληρώνουν προτάσεις με κατάλληλους τύπους
Συμμέτοχοι:
- Ιωάννα Καραμπελιά (1ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας Ηλείας)
Δημιουργήθηκε στις 30/11/2013 13:43 από τον Τιτίκα-Κωνσταντίνα Τσιντώνη (1ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας Ηλείας)
- Ιωάννα Καραμπελιά (1ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας Ηλείας)
Δημιουργήθηκε στις 30/11/2013 13:43 από τον Τιτίκα-Κωνσταντίνα Τσιντώνη (1ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας Ηλείας)