Πάμε σινεμά;

Το συγκεκριμένο φύλλο εργασίας αποσκοπεί στην εξάσκηση των μαθητών στην αφήγηση ιστοριών βασισμένων σε ταινίες. Παράλληλα, αναμένεται ότι οι μαθητές θα επιχειρηματολογήσουν για διάφορες κινηματογραφικές ταινίες που τους ενδιαφέρουν. Επίσης, στοχεύει στη διδασκαλία των επιθέτων σε -ης-ης-ες και στην ανάπτυξη κρίσεων αναφορικά με ταινίες.

 

Είδος Yλικού: Φύλλο Εργασίας

Επίπεδο Γλωσσομάθειας της Ελληνικής: Β1, Β2
Βαθμίδες Εκπαίδευσης: Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια

Τάξεις:
Ε' Δημοτικού, ΣΤ' Δημοτικού, Α' Γυμνασίου, Β' Γυμνασίου, Γ' Γυμνασίου
Γνωστικά Πεδία:
Ελληνική Γλώσσα
Γλωσσική Διδασκαλία:
Μορφοσύνταξη, Λεξιλόγιο
Οργάνωση Τάξης:
Ατομική
Προαπαιτούμενες Γνώσεις:

 

Ενεστώτας και Αόριστος ενεργητικής φωνής και παθητικής φωνής

Βασικό θεματικό λεξιλόγιο για τις κινηματογραφικές ταινίες

Λέξεις Κλειδιά:
Ελεύθερος χρόνος/Ψυχαγωγία
Γενικοί στόχοι:

Να διατυπώνουν κρίσεις και να εκφράζουν άποψη

Να αφηγούνται ιστορίες

Να διακρίνουν κατηγορίες ταινιών

Να επιχειρηματολογούν υπέρ ή κατά μιας ταινίας

 

Γλωσσικές Ικανότητες – Δεξιότητες:
Κατανόηση προφορικού λόγου, Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου
Δομικοί Στόχοι :

Να εξασκηθούν στη χρήση αορίστου και παρατατικού ενεργητικής φωνής

Να μάθουν να κλίνουν τα αρχαιόκλιτα επίθετα σε –ης /-ης/-ες

 

Λεξιλογικοί Στόχοι:

Να αξιοποιήσουν  το θεματικό λεξιλόγιο αναφορικά με τις ταινίες και τα κατάλληλα επίθετα που εκφράζουν άποψη

 

Λειτουργικοί Στόχοι:

Να απομονώνουν σημαντικά στοιχεία από τα περιγραφικά κείμενα (λειτουργική ανάγνωση του κειμένου)

 

Δημιουργήθηκε στις 28/11/2013 17:56 από τον Αναστασία Αμπάτη (Δ.Σ. Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Π.Φαλήρου)