Φωνολογική ενημερότητα - Διάκριση φ/θ
Διαβάζουμε μια σειρά λέξεων
και ζητάμε από τους μαθητές να χτυπήσουν μία φορά παλαμάκια όταν η λέξη περιέχει
το φθόγγο θ και δύο φορές όταν περιέχει το φθόγγο φ.
Είδος Yλικού:
Φύλλο Εργασίας
Επίπεδο Γλωσσομάθειας της Ελληνικής:
Α1, Α2
Βαθμίδες Εκπαίδευσης:
Πρωτοβάθμια
Τάξεις:
Α' Δημοτικού, Β' Δημοτικού, Γ' Δημοτικού
Α' Δημοτικού, Β' Δημοτικού, Γ' Δημοτικού
Γνωστικά Πεδία:
Ελληνική Γλώσσα
Ελληνική Γλώσσα
Γλωσσική Διδασκαλία:
Προφορά
Προφορά
Προαπαιτούμενες Γνώσεις:
- Ικανότητα ανάγνωσης.
- Το λεξιλόγιο της άσκησης.
Γενικοί στόχοι:
Φωνολογική ενημερότητα φ/θ.
Φωνολογική ενημερότητα φ/θ.
Γλωσσικές Ικανότητες – Δεξιότητες:
Κατανόηση προφορικού λόγου, Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου
Κατανόηση προφορικού λόγου, Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου
Δομικοί Στόχοι :
Φωνολογική διάκριση φ/θ.
Φωνολογική διάκριση φ/θ.
Λεξιλογικοί Στόχοι:
...
...
Λειτουργικοί Στόχοι:
- Διάκριση των φ/θ σε προφορικό και γραπτό λόγο.
- Ορθή προφορά των φ/θ.
Δημιουργήθηκε στις 25/11/2013 16:55 από τον Μαριάννα Τηλιοπούλου (3ο Δημοτικό Σχολείο Ψαχνών)