"Τι να φορέσω;" (Α1)
Η συγκεκριμένη δραστηριότητα αποτελεί μία πρόταση για τη διδασκαλία του θεματικού λεξιλογίου που σχετίζεται με την ενδυμασία. Οι μαθητές καλούνται μέσα από εικόνες και παιγνιώδεις δραστηριότητες να γνωρίσουν τα ρούχα και τα χρώματα. Το επίπεδο ελληνομάθειας στο οποίο απευθύνεται είναι το αρχάριο (Α1).
Β' Δημοτικού
Ηλικιακή Ομάδα: 7-9
Ελληνική Γλώσσα
Περιγραφή- Ενδυμασία
Λεξιλόγιο
- φύλλα εργασίας
Ατομική, Ομαδική, Ανά Ζεύγη
Καμία.
Οποιαδήποτε γνωρίζουν οι μαθητές.
Ρούχα και χρώματα
Οι μαθητές να γνωρίσουν τα ρούχα και τα χρώματα.
Κατανόηση προφορικού λόγου, Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου
Κοινωνικές Επιστήμες
Συνεργασία, Αλληλεπίδραση και Επικοινωνία, Πολιτισμική Επίγνωση
Οι μαθητές να είναι σε θέση να αναπαράγουν προφορικά και γραπτά τις λέξεις που διδάχτηκαν και αφορούν τα ρούχα και τα χρώματα.
Οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με το λεξιλόγιο που αφορά τα ρούχα.
Οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με το λεξιλόγιο που αφορά τα χρώματα.
Οι μαθητές να είναι σε θέση να ονομάσουν τα ρούχα που φοράνε οι συμμαθητές τους δείχνοντας το κάθε ρούχο ξεχωριστά.
Οι μαθητές να συνεργαστούν προκειμένου να φτιάξουν το δικό τους πόστερ με αυτοκόλλητα με θέμα τα ρούχα.
Οι μαθητές να ζωγραφίσουν μία εικόνα και να ονοματίσουν τα χρώματα και τα ρούχα που ζωγράφισαν.
Οι μαθητές θα κληθούν να φτιάξουν ένα πόστερ με τα ρούχα που διδάχτηκαν. Επίσης, στο τέλος της διδακτικής ώρας θα ζωγραφίσουν δύο εικόνες και θα πρέπει να ανακαλέσουν τα ονόματα των ρούχων που χρωμάτισαν.